poniedziałek, 30 listopada 2015

[1] ,,Wiesz co, gdybyś jeszcze trochę wolniej myślał, to zacząłbyś się cofać''

Dopiero od niedawna bawię się w projektowanie teł i robienie innych grafik, ale jak na początek jestem bardzo zadowolona.
A ty, drogi czytelniku... cóż, miejmy tylko nadzieję, że kiedyś znajdziesz tu coś dla siebie. Nie zapomnij przeczytać regulaminu!

Przejdźmy do rzeczy:

WOLNE TŁA NA FACEBOOK'A
[1]

[2]

[3]

Grafiki na zamówienie, dedykacje - nie do pobrania!
  
Dla mojej przyjaciółki Niny :) 


Dla mojej grupy (dlatego nie ma podpisu pod pracą) Hermiona [PL] (kliknij, by przejść do grupy).

Na początek myślę, że to wystarczy :) Zamówienia składajcie w odpowiedniej zakładce, po przeczytaniu ZASAD. Pozdrawiam!

2 komentarze:

  1. Śliczne :o polecam ci ustawić blokadę pobierania, za pomocą kliknięcia prawym przyciskiem myszy lub przytrzymania obrazu (na telefonie). Nie pamiętam już jak to się robiło, bo prosiłam o ustawienie tego na moim blogu koleżankę. Na internetach powinnaś znaleźć ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, że odpowiadam dopiero teraz, ale miałam dużo obowiązków :) Jasne, dzięki za radę :)

      Usuń

Komentujesz=motywujesz!
Dziękuję!